Trix-en-Pierre.reismee.nl

Hallo en welkom op onze reisblog!

Het staat er aan te komen, wij gaan weer op pad!

Deze keer staan Nieuw Zeeland en Australië op het programma. Nieuw Zeeland omdat wij daar nog nooit geweest zijn en het ons fantastisch lijkt om dit boeiende land en de afwisselende natuur met eigen ogen te bekijken. Australië, alhoewel niet nieuw voor ons, blijft een boeiend land waarop wij nog lang niet zijn uitgekeken. Wij zullen daar, evenals in 2014, zowel de oost- als de westkant bezoeken.

Wij zouden het ontzettend leuk vinden om onze belevenissen tijdens deze reis met je te delen!

Op 23 februari 2017 stappen wij op het vliegtuig en vanaf die datum zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden en via de landkaart weet je precies waar wij zijn of zijn geweest!

Meer informatie over de reis vind je in het profiel.

Wij zien je graag terug op onze reisblog en laat gerust af en toe een berichtje achter!

Groetjes,

Trix & Pierre

Marcel

Nu al leuk!????????????????

Marjon&Bart

Veel plezier met de laatste voorbereiding, verheugen ons al weer op jullie leuke en mooie resiverhalen. X

Jenny

Ik kijk nu al uit naar jullie verhalen.

Anja van Gelder

Hartstikke leuk! René en ik kijken er naar uit! Alvast heel goede reis! Liefs van ons!

Wenda

Een hele goede reis gewenst. Ben weer benieuwd naar alle belevenissen. Liefs,

Marianne

Hi Trix en Pierre, ik wens jullie heel veel plezier en geniet van jullie bijzondere reis. Leuk om weer regelmatig te lezen wat jullie hebben gezien en meegemaakt! Liefs, Marianne

Jenny

Een hele fijne vakantie toegewenst en geniet van jullie reis.
Veel liefs.

Aad

Misschien is het bij jullie al 25 februari, maar toch willen we jou, Pierre, nog feliciteren met je 70e verjaardag (hier vandaag nog 24 februari). We volgen jullie en lezen mee. Groetje

Aad

Hè Pierre bijna goed hè, laat je nu de 27e jarig zijn; maar dan heb ik je tenminste al vast gefeliciteerd. Op mijn leeftijd (straks ook jou leeftijd) kijken we niet op een dagje. Ik hoor dat jullie in Nieuw Zeeland zijn, wel even het tijdverschil verwerken maar dan genieten. Veel plezier en we lezen wel hoe het verder gaat. Groetjes uiteraard ook van Von en Senda.

Jenny

Nog van harte gefeliciteerd Pierre. Fijn, dat alles voorspoedig is verlopen tijdens jullie reis. En nu lekker
genieten in Nieuw Zeeland. Kijk uit naar jullie volgende reisverslag.
Veel liefs.

Ron en Joy

Wat leuk jullie verhalen te lezen en de foto's te zien. Zo kunnen we helemaal meegenoeten. Veel liefs